TESTS - ATSAUKSME par PUREDERM maskām no loveby.lv

NB! Šis, laikam, ir viens no laikietilpīgākajiem produktu testiem, kāds man ir bijis! Kādēļ tā, uzzināsi tiekot līdz Exofilating Foot Mask aprakstam! :)

Man bija lieliska iespēja tikt pie četrām dažādām matu/ķermeņa kopšanas maskām no Botanical Choice PUREDERM.
Visas maskas ir iespējams iegādāties loveby.lv interneta veikalā par ļoti draudzīgām cenām.


Matu maska, kas paredzēta matu atjaunošanai, nodrošinot matiem mirdzumu.

Lietošana :
1. Pēc mazgāšanas, pamatīgu daudzumu ieziest matos.
2. Masēt galvas ādā līdz mati pilnībā ir noklāti ar matu masku.
3. Atstāj uz 5 līdz 15 minūtēm, atkarībā no matu stāvokļa.
4. Rūpīgi izskalot. Ieveidot kā parasti.

Atsauksme :
Jāsaka godīgi, jāsaka, ka jau ar pirmā lietošanas instrukcijas punkta izpildi man radās problēmas! 😀 Vai nu man ir pārāk biezi, kupli mati, vai arī es gluži vienkārši nemāku lietot šāda tipa iepakojumus. Visticamāk, otrais variants, jo tūlīt, pēc matu izmazgāšanas man pat likās, ka kaut kas paciņā vēl ir palicis... lai gan procesā man viss slīdēja no slapjajām rokām ārā, likās, ka matos nekas nav ieziests un nekāda rezultāta nebūs. Tomēr, es kļūdījos. :) Produkta bija pietiekami daudz, lai, pēc matu ieveidošanas, tas manus matus padarītu spīdīgus un veselīgus. Esmu tiešām apmierināta ar rezultātu, priecātos, ja būtu pieejams arī lielāks iepakojums!

Cena : 1.90€


Mitrinoša un barojoša roku maska - cimdi, kas bagātināta ar persiku ekstraktu, šī sviestu, medu un citiem dabīgiem antioksidantiem.

Lietošana :
1. Nomazgā rokas ar siltu ūdeni un nosusina.
2. Izņem no iepakojuma cimciņus, atgriež tos vaļā pa norādīto līniju un uzvelk tos rokās.
3. Cimdus tur uzvilktus 20-30 minūtes, pēc noņemšanas rokas mazgāt nav nepieciešams.
4. Krēma daudzumu, kas vēl palicis uz rokām iemasē ādā.

Atsauksme :
Maska pilnībā izpilda solīto. Roku āda ir mitrināta, pabarota, mīksta un zīdaina. Manuprāt, diezgan liels bonuss, ka ar šiem cimdiem uz rokām, arī skārienjūtīgie telefoni, planšetes reağēja uz pieskārienu un nebija jādomā kā sevi nodarbināt 30 minūtes 😀Noteikti būs noderīga tiem, kuriem ir izteikti sausa roku āda.
Ļoti patīkama un svaiga persiku smarža, kura turējās uz rokām līdz pat nākošajai mazgāšanas reizei.

Cena : 2.50€


Intensīvi atjaunojoša pēdu maska - zeķes, kas padara gludākas kājas, mīkstina un baro arī ļoti sausu un saplaisājušu pēdu ādu. Papildināta ar šī sviestu, ābolu ekstraktu, piparmētrām un citām dabīgām, ādu ārstējošām sastāvdaļām.

Lietošana : 
1. Nomazgā kājas ar siltu ūdeni un nosusina.
2. Izņem no iepakojuma zeķītes, atgriež tās vaļāpa norādīto līniju un uzvelk tās kājās.
3. Zeķes tur uzvilktaa 20-30 minūtes, pēc noņemšanas kājas mazgāt nav nepieciešams.
4. Krēma daudzumu, kas vēl palicis uz kājām iemasē ādā.

Atsauksme :
Maska ļoti līdzīga iepriekš minētajai roku maskai. Tiesa gan, nekādus pārsteidzošus efektus šī maska man nesniedza. Laikam jau ādai jābūt krietni sausākai kā man, lai novērotu izteiktu atšķirību. Protams, sajūta bija, ka āda ir kopta, mitrināta un maiga, bet tieši tādu pašu rezultātu iegūstu lietojot parastu mitrinošu krēmu.  Izteiktu ābolu/piparmētru smaržu nejutu, bet tas ir labi - pārāk uzmācīgi aromāti man nepatīk.

Cena : 2.50€


Kāju pīlinga maska ar papaiju un kumelīšu ekstraktu, kas noņem no kājām atmirušās ādas šūnas un lieliski mitrina ādu. Noņem ādas sacietējumus un sabiezējumus, rezultāts ir vesela, gluda un mīksta āda jau pēc 2 nedēļām.

Lietošana : 
1. Izmanto šķēres un atgriez zeķes pa norādīto griezuma līniju. 
2) Nomazgā un noslauki kājas, tad uzvelc zeķes.
3) Turi tās kājās 60-90 minūtes un pēc tam noskalo no kājām maskas atlikumus. 
4) Atmirusī un sabiezējusī āda sāks nolobīties no kājām 3-5 dienas pēc maskas izmantošanas.

Atsauksme : 
Tā, tā, tā... tas tik bija piedzīvojums! Pirmās grūtības radās velkot maskas zeķītes kājās. Manai milzu pleznai tās izrādījās par mazu, tādēļ, veicu nelielu iegriezumu zeķēm aizmigurē, lai tās visār dabūtu kājās. OK, beidzot zeķes - maska ir kājās, uzvelku pa virsu savas parastās zeķītes un mierīgi rosos pa māju. Godam noturējos visas 90 minūtes, novilku zeķes, noskaloju kājas un likās - nu baaaaaigā vilšanās. Nekas nenotiek. Vēlreiz pārlasu lietošanas instrukciju - aahaa, "āda sāks nolobīties 3-5 dienas pēc maskas izmantošanas". 
Nākošajā rītā atklājās, ka jāgaida nebūs ne piecas, ne trīs dienas. Mazliet jocīga kņudēšana un tirpšana mani pavadīja visu nākošo dienu. Otrajā dienā, pēc maskas lietošanas sāka lobīties āda. Protams, tirpšana un kņudēšana nekur nebija pazudusi. Ir pagājušas 3 nedēļas kopš maskas lietošanas un mana pēdu āda aizvien mazliet lobās. Par laimi, jocīgās sajūtas ir pārgājušas.
Esmu manāmi pārsteigta par šādu rezultātu ( (d) efektu?! )! Šobrīd vēl īsti nesaprotu vai āda ir kļuvusi gludāka, bet šķiet, ka tā ir. Maska noteikti ir piemērota pēdām, kurām ir izteikti sausumi un sabiezējumi. Neieteiktu to lietot gadījumā, ja pēdu āda ir gluda un veselīga, tad pilnīgi pietiek ar augstākminēto mitrinošo/atjaunojošo masku.

Cena : 4.50€

Visas maskas iespējams iegādāties https://loveby.eu/

Tiekamies jau drīz, ar jauniem testiem un atsauksmēm,
K.

Komentāri

  1. Pīlinga maska bija viens traks pasākums :D Bet interesanti.
    Vislabāk no šīm man patīk parastā pēdu maska, jo tā patīkami atvēsina pēdas pēc garajām darba dienām. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes

    1. Tas bija pilnīgi crazy :D
      Jā, mitrinošā pēdu maska bija arī mans favorīts! Vasarai tuvojoties būs labs vakara relax! :)

      Dzēst

Ierakstīt komentāru

Populāras ziņas