Iztukšotie produkti #1

Sveikas Dāmas!
Pēdējās nedēļas ir pagājušas ļoti dinamiski un aktīvi apvienojot 101 darbus un lietas vienlaicīgi :) Šajā laikā esmu pamanījusies izlietot arī dažus produktus un ļoti labprāt padalīšos atsauksmēs ar Jums!

Manuprāt, tā īsti par produkta efektivitāti var spriest tikai tad, kad tas ir lietots intensīvi un regulāri - teju izlietots. Jāatzīstas gan, ka manos skaistumkopšanas plauktiņos pārsvarā atrodas produkti, kuri man jau kādreiz ir bijuši, kuru efektivitāti un pozitīvo iedarbību tieši uz sevis esmu jau pārbaudījusi, bet mēģinu nekļūt garlaicīga šajā jomā un meklēt arī jaunus, interesantus labus produktus.

Šoreiz, iztukošotajā kastītē, pārstāvētas dažādas produktu kategorijas - matu, sejas un ķermeņa kopšanas produkti, make-up produkti kā arī viens, kuru nevaru klasificēt nevienā no uzskaitītajām kategorijām :D Tas lai paliek nelielai intrigai uz beigām :)


Matu kopšanas tukšīši

 Batiste Dry Shampoo clean & classic original
Šis pavisam ir viens no šī brīža kulta produktiem matu kopšanas sadaļā. Uz maniem matiem tas iedarbojas perfekti. Neatstāj baltus pleķus pie matu saknēm, atsvaidzina matus un noņem taukaino "otrās dienas matu" kārtu. Konkrēti šim man ļoti apmierināja ne tikai tā sniegtais efekts, bet arī smarža nav parāk uzbāzīga - ir patīkami atsvaidzinoša.
Šim noteikti dodu pozitīvu atsauksmi, un, vietiņa tukša nestāv - šobrīd jau testēju jaunumu no Batiste - sasuso šampūnu un kondicionieri 2in1.

LaCoupe Orgnx Brazilian Keratin Complex Flat Iron Spray
Es ilgu laiku mēģināju atcerēties kur un kā es pie šī esmu tikusi.. un kā nesanāk, tā nesanāk! :D Laikam jau par to diži nav jāsatraucas, jo nekādu lielo sajūsmu šis karstuma aizsardzības/ keratīna taisnojošais līdzeklis man nedeva. Varu vien cerēt, ka mati no karstuma tika aizsargāti, bet īpašu matu spīdīgumu un gludumu no tā es nemanīju.
Pat nav jāmeklē kur to iegādāties atkārtoti. :)

CHI Silk Infusion 
Jāāāā! This is it! Man nav nekā slikta ko pateikt par šo zīda līdzekli matiem. Nogludina matus, pieškir tiem mirdzumu, vieglas konsistences, patīkams aromāts, pietiekami liels iepakojums par pieņemamu cenu! Noteikti iegādāšos jaunu iepakojumu un turpināšu lietot, kamēr vien tas atstāst tik pat labu ietekmi uz maniem matiem kā līdz šim!

Ķermeņa kopšanas tukšītis
 Madara Cosmetics Refreshing Soap
Atsvaidzinoša dušas želeja ar patīkamu piparmētru aromātu. Ko nu tur daudz un gari rakstīt - jauns iepakojums jau tiek aktīvi lietots. :) Īpaši patīk šo dušas želeju lietot no rīta vai pēc īpaši karstām vasaras dienām, jo tā sniedz patīkami atvēsinošu efektu.

Sejas ādas kopšanas tukšīši

The Body Shop Vitamin E Cream Cleanser
Šo sejas attīrošo pieniņu aktīvāk izmantoju vēla rudens, ziemas periodā, jo tad mana āda ir mazliet sausāka un prasās pēc "smagāka" kosmētikas noņēmēja. Tagad izlietoju pēdējās pilītes, lai nestāv līdz rudenim :) Priekš pavasara/vasaras, manai taukainajai/kombinētajai ādai tas tomēr ir pārāk krēmīgs un eļļains..siltā laikā labāk izvēlos vieglus micelāros ūdeņus.Bet, sastāvā esošais E vitamīns lieliski mitrinās sausu vai normālu ādu arī vasaras sezonā! Vai pirktu vēlreiz? Hmm, laikam jau tomēr meklētu ko citu dēļ izteikti krēmīgās konsistences.

Madara Cosmetics Deep Moisture Gel
Šī nu gan bija absolūta uzvara!!! Pats, pats foršākais, astvaidzinošākais un man tīkamākais sejas krēms - gēls ko līdz šim biju lietojusi! Man tāāā patika :)) Tas ātri iesūcas ādā, neatstāj lieku, taukainu kārtiņu, atsvaidzina un lieliski mitrina. Lai arī kāds ādas tips Tev nebūtu - āda IR jāmitrina! Jā, arī taukaina un kombinēta. Un Jā, šis noteikti atgriezīsies manā skaistumkopšanas artilērijā, bet..noteikti uz rudeni, jo šobrīd aktīvi testēju Kiehls`s produkciju un meklēju sev vēl vienu tik pat foršu sejas krēmu :)
Bioderma Sebium Purifying cleansing foaming gel
Esmu dzirdējusi, ka par šīs firmas produktiem ir vienlīdz labas un sliktas atsauksmes. Iespējams tas saistīts ar vairuma dermatologu (pati vairākkārtīgi esmu par to pārliecinājusies) īpaši uzstājīgo attieksmi konkrētā zīmola izcelšanā. Nevarētu teikt, ka šī attīrošā želeja ir īpašas uzmanības un  lielas ažiotāžas cienīga. Manai sejas ādai tā derēja, jo labi attīrīja gan no rīta uz ādas sakrājušos sebiumu, gan vakarā mazgājot seju pēc kosmētikas notīrīšanas. Šobrīd izvēlējos šo attīrošo želeju nomainīt pret sen iemīļotu Estee Lauder Perfectly Clean un  jāteic, ka tā manai sejas ādai der vēl labāk, jo mazina nepatīkamo spīdēšanu un ir produkts 2in1 - attīrošs līdzeklis un sejas maska!
 Līdz ar šādu, ļoti subjektīvu salīdzinājumu, Bioderma no manis iegūst neitrālu vērtējumu.
 Dekoratīvās kosmētikas tukšīši

 Oriflame The One Volume Blast Mascara
Ja jāsaka pavisam godīgi, tad nekādas diži lielās cerības es uz šīs firmas skropstu tušu neliku. Aplami domāju, ka tā noteikti saķepinās visas skropstas trīs lielos kušķos un ne pa visam nebūs noturīga.
Oi, kā es kļūdījos! Pēc Lancome Doll eyes, Dior Diorshow, un citām dažādu selektīvās kosmētikas brendu skropstu tušu izmēģināšanas, šo - Oriflame "norakstīju" vēl pirms biju pamēģinājusi. Bet, labi vien, ka tomēr nolēmu to izmēģināt uz sevis, un  - WOW! Tiešam Volume Blast! Tā lika manām skropstām izskatīties gluži kā mākslīgajām, bet tā, ka neizskatās un nav mākslīgās :D (varat izsekot domai?! :D ) Ļoti, ļoti, ļoti laba skropstu tuša. Un cena - vairāk kā laba!

Make Up For Ever Step 1 Skin Equalizer Radiant Primer
Make Up For Ever vienmēr mani ir pārliecinājis ar savu kvalitāti. Profesionālās kosmētikas brends arī ar šo bāzi nelika man vilties. Tā perfekti sagatavo ādu pārējai kosmētikai, nodrošina tās ilgnoturību, patīkami smaržo, neaizsprosto poras, neļauj tonālajam "slīdēt" nost un mitrina ādu (atkal atkārtošos - mitrināta āda ir skaistas sejas pamats :) ) Lieki piebilst, ka 30ml tūbiņa man iztukšojās ļoti ātri! :)

 Catrice Liquid Camouflage High Coverage Concealer
 Lielisks.
Tieši tik lakoniski. Noturīgs - sedzošs - viegli pludināms - lēts.
Man jau ir divi jauni, esmu sajūsmā.

Tukšītis Bez kategorijas

 Make Up For Ever Instant Brush Cleanser
Manu otu labākais draugs. Mans labākais draugs otu kopšanai. Labākais draugs ĀTRAI otu dezinfekcijai un pigmenta izņemšanai! Atkal jau Make Up For Ever liek priecāties par savu kvalitāti! Tas super ātri un labi iztīra pat viskošāko pigmetu no otiņas, neatsāj to eļļainu un izžūs burtiski pāris sekundēs. Ja Tev mājās ir vairāk par 1-2 otām, Tev patīk eksperimentēt ar krāsām un vēlies, lai otiņas ir tīras, noteikti iesaku šo līdzekli! 
Pamatojoties uz labām atsauksmēm, šobrīd esmu nolēmusi pamēģināt MAC otiņu tīrītāju, ceru, ka tas būs vismaz tik labs kā šis. :)
Tāds, nu lūk, mans nelielais apraksts par izlietotajiem produktiem. Ceru, ka atradi arī sev noderīgu informāciju!

Tiekamies jau drīz,
K.






Komentāri

Populāras ziņas