SEPTEMBRA FAVORĪTI

Sveiciens, nu jau Oktobrī! 💋

Šķiet, ka atkārtošos, bet pilnīgi neticami, cik ātri paiet laiks. Šodien pamanīju, ka darbu dunā neesmu uzrakstījusi par Augusta favorītiem, bet..es pat vairs neatceros, kuri tie bija.. 🙈 Attiecīgi - vairs arī nav aktuāli! :)
Toties, par Septembra favorītiem neesmu aizmirsusi un labprāt par tiem pastāstīšu arī Jums.


L'OREAL PARIS Smooth Sugars sejas skrubis - ļoti maigs un patīkams skrubis, kurš momentāli iekaroja manas simpātijas un septembrī ierindojās kā top favorīts! Pirmkārt, tas smaržo tā, ka gribētos to apēst. Otrkārt, maigi, bet efektīvi tiek galā ar svarīgāko uzdevumu - sejas attīrīšanu. Manai sejas ādai ļoti patīk, jo tā kā tā ir taukaina - pamatīgu attīrīšanu prasās salīdzinoši bieži. Tapēc, nevēlos izmantot ļoti skarbus un asus skrubīšus 'ikdienai'. Pieļauju, ka šis manā sejas kopšanas plauktiņā paliek uz ilgāku laiku! :)

MAC Studio Waterweight Powder Pressed - kompaktais pūderis, kurš uzklāts ar sūklīti aizstāj tonālo krēmu. Vismaz man! Tajos rītos, kad no gultas izlecu pašā pēdējā brīdī (tādi mēdz būt daudz 😀), šis ir mans lielākais glābējs. Ātri, ar pāris kustībām iespējams izlīdzināt sejas ādas toni un viegli nomaskēt mazās nepilnības! Protams, ja gribu pilnīgāku efektu, tad zem šī uzlieku vēl konsīleri uz problēmzonām. Bet kopumā - superīgs produkts un ne velti ir favorītos. Rezultāts veselīgs un dabīgs (tikai uzlabotā versijā :)) ).

GUCCI Bloom - Šķiet, pirmo reizi pie favorītiem ir arī smaržas. Smaržas gan baigi raksturot nemāku, vados vairāk pēc sajūtām. Bez šī pilnīgā bagātīgā ziedu aromāta nespēju iziet no mājas. Ja kādu rītu steigā tas bija piemirsies, tad dienas vidū sapratu, ka kaut kas trūkst (sākumā gan bija grūti saprast kas tieši :) ). Man ļoti patīk šis aromāts, bet skaidri zinu, ka ne visiem tas ietu pie sirds.

L'OREAL PARIS UNLIMITED Mascara - Favorīts, favorīts, favorīts. Neticami, bet mani apmierina viena skropstu tuša 😀 Meitenes, kuras nāk pie manis uz meistarklasēm zin - man nepieciešamas divas skropstu tušas. Taču šī patiešām man attaisno savu nosakumu. Ja sākumā likās, ka šī tikai un vienīgi uztaisīs ķēpu man uz acīm, tad ātri vien mainīju savas domas. Man ļoti, ļoti patīk. Bet! Svarīgs Bet! Skropstas ir jāmāk krāsot :) Un man ir īpaša tehnika. Pieļaujot kļūdas skropstu krāsošanā, jebkura tuša būs "slikta"! :)

Šoreiz tas nu arī viss. Ceru, ka kāds no maniem favorītiem ir arī Tavs favorīts vai iespējams par tādu kļūs.

K. ♥️

Komentāri

Populāras ziņas