Jaunumi skaistuma plauktos #3

Čau! 💋

Jaunumu kaudzīte uz mana make-up galdiņa atkal jau iekrājusies, tas nozīmē, ka laiks apkopot savas domas un pastāstīt par tām arī jums. Šoreiz jaunumu apskatā ietvertas teju visas grupas - ķermeņa, matu, sejas ādas kopšanas produkti, dekoratīvā kosmētika un pat otiņas.

ORIFLAME THE ONE Wonder Lash XXL Mascara


Skropstu tuša ar silikona birstīti. Ražotājs sola nodrošināt 5-in-1 ieguvumus - garumu, apjomu, atdalīšanu, atliekšanu un kopšanu. Kas, protams skan un  arī ir diezgan nereāli :). Par skropstu tušu kopumā neko sliktu nevaru teikt, tā uz manām skropstām uzvedās salīdzinoši labi - tās bija atliektas, biezas un skaistas. Tiesa gan, man ar skropstām ir paveicies un tās ir garas, biezas jau pašas par sevi. Pozitīvi, ka tuša neko nesaķepināja, tā nesmērējas un nebirst. Tie vien jau ir labas skropstu tušas pamatnoteikumi. Pārējais jau ir mana piekasīšanās! :)
Cena - 9,90€


STENDERS Dzērveņu līnija


Dziļi attīrošs ķermeņa skrubis, kura sastāvā ir dzērvēņu ekstrakts (antioksidanta īpašības) un kadiķogu ēteriskā eļļa (svaiguma sajūta). Šim skrubim man īpaši patīk tā gēlveida tekstūra - maiga, bet efektīva ādas attīrīsana no atmirušajām šūnām un netīrumiem. Pēc skrubīša lietošanas āda ir īpaši maiga un gluda un tik ļoti patīkami smaržo pēc dzērvenēm. Man šis aromāts un produkts ļoti iet pie sirds un noteikti zinu, ka iegādāsos to atkārtoti!
Cena - 11,90€

Intensīvi barojošs ķermeņa krēms ar dzērveņu ekstraktu un saldo mandeļu eļļu. Krēms atjauno, aizsargā un mīkstina ādu, palīdzot tai saglabāt elastību un jaunavīgu izskatu. Nezinu vai tā ir sakritība vai tikai manas iedomas, bet pēdējā laikā lietojot šo krēmu regulāri man izskatās, ka strijas un gurniem ir palikušas mazliet gaišākas.. (jāā, striju man tur ir daudz un dikti no meitiņas gaidībām). Pavisam noteikti turpināšu lietot šo krēmu, jo tāpat kā skrubim - aromāts ir dievīgs. Un, lai arī krēms skaitās barojošs, tas nav trekns un taukains, kā arī ātri iesūcas ādā. Šie faktori ķermeņa krēma izvēlē man ir ļoti svarīgi.
Cena - 15,90€

Vannas bumba, kura vannasistabu momentāli piepilda ar patīkamu meža ogu aromātu. Vannas bumbas ir mans must have, lai pilnībā izbaudītu šo mazo mājas spa sajūtu. Āda tiek patīkami mitrināta, ūdens ir maigs un mazliet eļļains, kā arī ar ļoti sievišķīgu maigi rozā nokrāsu. Ja godīgi, neatceros, kad pēdējo reizi gāju vannā BEZ Stenders vannas bumbas.
Cena - 2,90€

Saudzīgi attītošas dzērveņu ziepes. Godīgi sakot šīs vēl neesmu sākusi lietot, jo tās pārāk labi atsvaidzina un aromatizē manu skapi. 🙈 Man nereti patīk aromātiskās ziepes ielikt kaut kur plauktā starp drēbēm vai apakšveļas atvilktnē, bet... ir viens svarīgs BET! To smaržai tiešām jābūt patīkamai, nevis tādai, kas asociējas ar "vecām ziepēm". 😀 Varu derēt, ka lietošanā tās ir tikpat labas kā augstāk minētie dzērveņu līnijas produkti.
Cena - 3,90€


EYLURE 

No rudens veikalos Drogas ir pieejams šis lieliskais zīmols un man izmēģināšanai tika atsutīti daži produkti. Eylure zīmols specializējas mākslīgo skropstu ražošanā, bet tiem ir pieejami arī lieliski un kvalitatīvi uzacu kopšanas un akcentēšanas produkti. Par skropstām varu teikt tikai to labāko - kvalitatīvas, vieglas, ilgnoturīgas, daudz un dažādi dizaini, ļoti laba skropstu līmīte. Liels, liels prieks, ka tagad šīs skropstas ir tik ērti pieejamas lielākajos Drogas veikalos.
Cena skropstām - 6-8€

Uzacu produktus gan mēģināju pirmo reizi un tie ir kas jauns priekš manis.
Duvpusējais zīmulis guva 100% akceptu no manas puses. Izgaismojošs produkts no vienas puses un pelēcīgi brūns zīmulis no otras. Zīmuļa daļa diezgan stingra, bet pigments klājās ļoti vienmērīgi un to var viegli iztušēt. Par noturību sūdzēties nevaru - dienas laikā uzacis nekur nepazūd. 😃
Cena - ap 12€

Palete, kura sevī ietver vasku un divas ēnas - vienu uzacu iezīmēšanai, vienu izgaismošanai. Jāatzīst, ka šāda tipa paletēs vai atsevišķi - vasku es nesaprotu vispār. Nelietoju tādu un domāju, ka arī nekad nelietošu. Toties ēna no šīs paletes gan man ļoti patika. Ļoti pigmentēta un viegli uzklājama. Arī izgaismotājs guva manu akceptu - īpaši tāpēc, jo tas ir matēts.
Cena - ap 13€
Uzacu pomāde bija vēl viens produkts, kurš man apliecināja Eylure kvalitātes zīmi. Noturība ir fantastiska (jo tieši to arī no pomādes tipa produkta es sagaidu). Toņa intensitāti iespējams uzbūvēt un sapludināšana nesagādā grūtības. 
Cena - ap 11€

GOSH 

Arī GOSH produkcija ir jaunums veikalos Drogas, bet tas nav jaunums manos skaistumkopšanas plauktos un darba koferī. :) Ir mēģināti un pārbaudīti vairāki Gosh produkti un pārsvarā attaisno uz tiem liktās cerības. 

Skropstu tušas - Blown Away pie pirmās izmēģināšanas man bija pārbaudījums, jo birstītes sariņi ir diezgan asi. Bet pie katras nākamās lietošanas reizes tuša iepatikās vairāk. Tai ir silikona birstīte, kura lieliski atdala skropstas un piešķir tām garumu. Lai iegūtu apjomu gan mazliet jāpiestrādā, bet tas nav neiespējami. 
Catchy Eyes ūdensnoturīgā tuša gan vairs nebija tik pieņemama man. Ujj, kā man tika saķepinātas skropstas. Divas reizes mēģināju, abas neveiksmīgi..Tagad domāju vai dot tai vēl trešo iespēju?! 🤔
Fake it! Lash Primer bāze skropstām mani atkal patīkami pārsteidza. Lietojot to kopā ar Blown Away skropstu tušu tiek panākts iespaidīgs efekts - biezas pie saknītēm, garas un apjomīgas. Ikdienā gan bieži aizmirstas lietot praimeri pirms skropstu tušas..
Cena - ap 13€ katra


Zīmuļi ir vienkārši izcili. Krēmīgi, piesātināti ar toni un noturīgi. Esmu sajūsmā par Gosh acu un lūpu zīmuļiem. Lakoniski - varu ieteikt.
Cena - 7-10€

Mix & Fix Colour drops korektori. Tumšie pilieni ir kas lielisks. Ikdienā, strādājot ar klientiem, perfektā toņa pielāgošana notiek nepārtraukti. Šie pilieni man ir ļoti atvieglojuši dzīvi, jo pie gaišāka tonālā krēma vai konsīlera varu piejaukt burtiski pilīti tumšā korektora klāt un izcilais tonis ir atrasts. Ļoti universāls un labs produkts. 
Zaļie pilieni gan ir tricky, jo ātri var dabūt Fionas vai Šreka toņa sejas ādu. Tie jālieto ļoti, ļoti uzmanīgi. Un iesaku tos likt tikai lokāli, kur ir apsārtums.
Cena - ap 19€

Foundation Plus +, kompaktais tonālais krēms. Tas ir ļoti augstas sedzamības un priekš manas ādas ļoti tumša toņa. Tapēc izmantoju to priekš mitrās konturēšanas vai kā korektoru problēmzonām priekš tumšākas ādas tipa klientēm. Manuprāt, kā tonālais krēms tas ir pārāk smagnējs un neparocīgs. Kā maxi izmēra korektors der lieliski. :)
Cena - ap 19€
 

MAC Cosmetics 

Šos veiksmīgi iegādājos Stocmann Trako Dienu (biju tur pirmo reizi un nosolījos, ka nekad vairs neatgriezīšos 😁)  un Riga Plaza Shopping Nights ietvaros.
MAC Prep + Prime FIX+ un Face & Body gan man neskaitās nekādi jaunumi - lietoju tos jau ilgi un manā darba koferī šie produkti ir ļoti ejoši (tātad, manās acīs labi un kvalitatīvi!). Trakajās dienās speciāli devos tieši pēc tiem dēļ fantastiskās cenas. Prep + Prime FIX+ iegādājos par aptuveni 15€ (ierasto 20€ vietā) un Face & Body par 22€ (ierasto 31€ vietā). Manupāt, diezgan izdevīgi.
Jaunums man ir grima bāze MAC Studio Moisture Fix SPF 15, kuru iegadājos Riga Plaza Douglas. Cena šķita patīkama - nepilni 20€ (standarta cena 32,50€). Šī bāze ir vieglas konsistences un patīkami mitrinoša. Lieliski piemērota normālai vai sausai ādai. Mani produkts ļoti apmierina - ātri iesūcas ādā, neatstāj taukainu sajūtu un sagatavo seju tonālā krēma uzklāšanai.


SMASHBOX acu ēnu bāze

Arī Shopping Nights guvums! Tā kā man visas acu ēnu bāzes ir teju beigušās, vēlējos iegādāties jaunu. Šo izvēlējos pēc kolēģes Lauras Valutas atsauksmēm. Redzēju, ka viņa to izmanto un, ja jau izmanto, tad slikta noteikti nav! :) Lietojot šo bāzi svarīgi atļaut tai 30 sekundes nožūt un tikai tad uzklāt acu ēnas..pretējā gadījumā var nepanākt vēlamo efektu. Ēnas ar šo bāzi turas labi, viegli pludinas un nesaiet rieviņās. Tilpums 12ml, pietiks ilgam laikam.
Cena 21,99€ (iegādājos ar atlaidi pa 18,60€)





KARL LAGERFELD + MODEL CO otiņas

Un vēl viens, šis gan neplānots, Shopping Nights pirkums. Fantastiski mīkstas un maigas otiņas make-up uzklāšanai. Vadot individuālās vai grupu meistarklases nodrošinu ar otiņām, tāpēc man ļoti svarīgi, lai meitenes mācās krāsoties ar labas kvalitātes otiņām. Un šīs tiešām ir lielisks atradums! Komplektā ietilpts piecas otiņas - pūdera, vaigu sārtuma/konturēšanas, plakanā acu ēnu, pūkaina acu ēnu pludināšanas un muciņas tipa acs konturēšanai/zīmuļa pludināšanai. Pie tam, tās ir ne tikai mīkstas un kvalitatīvas, bet arī dizainiski patīkamas un interesantas!
Cena 49€ (iegādajos ar atlaidi pa 29€)









Ceru, ka ieguvi sev noderīgu informāciju!
K.♥

Komentāri

Populāras ziņas