Jūnija favorīti

Heijaa! 💋

Jūnijā ievēroju, ka dažus no skaistumkopšanas produktiem izmantoju teju katru dienu un roka tā vien pati stiepjas pēc konkrētiem produktiem. Līdz ar to, nolēmu, ka varētu veidot rakstu sēriju par attiecīgā mēneša favorītiem.
Šoreiz, izteiktu favorītu kategorijā nav daudz produktu, jo vasarā un tveicīgā laikā (kāds mums bija lielāko jūnija daļu) neko daudz neprasās.

MITOMO maska ādai ap acīm - karstā laikā mani nereti nomoka tūska. Bieži vien nakts laikā pietūkst tieši zona zem acīm. Šīs gēla maskas acīm ir mans glābiņš no rītiem, kad acis neizskatās gluži tik svaigi kā gribētos 😁. Uzlieku šos, tikmēr uzkrāsoju acis un padzeru rīta kafiju, kā arī pirms lietošanas iepakojumu turu ledusskapī, tad efekts ir īpaši patīkams. Izmantoju šo vai ļoti līdzīgu variantu - šo. Iegādājos veikalos Drogas.

INSTITUT ESTHEDERM Celulārais ūdens - Kad braucot pie klientēm mašīnā pavadīts zināms laika sprīdis šis stāv blakus dzeramajam ūdenim :). Izsmidzinu to plānā kārtiņā pa visu seju, dekoltē zonu un jūtu tūlītēju atsvaidzinājumu, nesabojājot savu make-up, šķiet, tas pat mazliet to fiksē. Tveicīgās vasaras dienas vairs nevaru iedomāties bez šī. Iepakojums pietiekami liels, lai pietiktu ilgstošam laikam.

STENDERS greipfrūtu un cidoniju dušas krēms - Uhh, nu šis ir viens pamatīgs enerģijas avots agrajiem rītiem. Man ļoti patīk izteikti smaržīgas dušas želejas, īpaši ar citrusu vai kādu atsvaidzinošu aromātu, tapēc šī ātri vien kļuva par manu jūnija favorītu. Manuprāt, Stenders produkcija īpaši var lepoties ar plašu aromātu klāstu katrai gaumei. Starpcitu, šobrīd sStenders veikalos un interneta veikalā ir traki labas atlaides!

INSTITUT ESTHEDERM sauļošanās eļļa - Beidzot! Beeeidzot sauļošanās produkts, kas ne tikai aizsargā ādu, bet arī palīdz man vieglāk iesauļoties pastiprinot dabīgo pigmentu. Man parasti sauļojoties ir trīs stadijas - esmu balta, tad sarkana un tad uz pavisam īsu brīdi brūna 🙈. Bet ar šo eļļu mans iedegums ir palicis daudz vienmērīgāks un priekš manis tā ir uzvara!

KITOKO matu eļļa - Vasarā parasti cenšos neaizrauties ar pārlieku daudz eļļām matos, jo tie jau tā ātrāk taukojas. Šī eļļa man bija lielisks atklājums - tā vairāk līdzinās matu zīdam, bet pilda visas eļļas funkcijas. Mati ir spīdīgi, mitrināti un veselīgi. Lieku to, kad mati jau gandrīz izžuvuši un tad vēl mazliet ieveidoju tos žāvējot ar fēnu.  Un ja prasās papildu spīdumu matu galiem, tad pavisam minimāli to ielieku pēc veidošanas, kā tādu finiša produktu, mati nepaliek smagnēji (kas eļļām ir retums). Produkts pieejams hairtex.lv

L'OREAL Paradise Extatic - Te nu nekā daudz man nav ko teikt - vasaras ikdienas make-up man parasti ir tikai skropstu tuša. Tomēr, ja krāsoju tikai skropstas es vēlos, lai tās būtu pamanāmas un izteiksmīgas, varētu pat teikt dramatiskas. Šī skropstu tuša man attaisno visas uz to liktās cerības. Tā kā šī jau tuvojas beigām, jūlijā domāju pamēģināt ūdensnoturīgo versiju..

KIEHL'S poru samazinošs koncentrāts - Pavasara sezonā šo koncentrātu kaut kā vairāk lietoju tikai uz nakti, jo priekš dienas tas likās mazliet par treknu. Bet nē..Ja vēlos viegli starojošu ādu un veselīgu izskatu, tad šis ir tieši tas, kas man nepieciešams. Ilgstošas lietošanas rezultātā tiešām pamanu, ka poras vairs nav tik izteiktas un sejas kontūras ir stingrākas. Kiehls savu kvalitātes zīmi ir apstiprinājis uz ikkatra produkta ko esmu līdz šim izmēģinājusi. Koncentrāta kvalitāte ir katra centa vērta un man nepieciešams pavisam neliels daudzums, lai noklātu visu sejas ādu. Āda ir tvirta un piepildīta.

BIODERMA Photoderm Nude Touch - Šo tonējošo fluīdu iemīlēju jau maija sākumā, kad iepazinos ar to pirms prezentēju kolēģiem un skaistumkopšanas blogeriem. Tas ir tik ļoti vieglas konsistences, bet veiksmīgi nomaskē sejas mazās nepilnības. Un lielākais pluss - SPF 50+ !! Ja Tu rūpējies par savu ādu un vēlies, lai tā izskatītos labi arī pēc vairākiem gadiem tad šis ir must have produkts sejai vasaras seznā, Tiesa gan, tas vairāk būs piemērots normālas / taukainas ādas īpašniecēm, jo tam ir matēts finišs, sausas ādas īpašniecēm jāizvēlas kāds mitrinošāks produkts.


Vai Tev ir kādi produkti, pie kuriem tik ļoti pierodi, ka vēlies tos lietot katru dienu?

K.♥️

Komentāri

Populāras ziņas